Digitale kontaktpunkt
Brukeropplevelser forstår vi i Grid som brukerens opplevelse av hvordan det er å bruke eller interagere med et produkt eller en tjeneste i et fysisk eller digitalt kontaktpunkt.
I dag har vi flest oppdrag innen brukeropplevelser knyttet til fysiske rom. Men vi får, og ønsker, flere prosjekter som helt eller delvis er knyttet til digitale kontaktpunkter.
Alle prosjekter i Grid skal bidra til å utvikle eller bygge en merkevare med innsikt- og strategiarbeid som startpunkt. Og de fleste oppdragene innen brukeropplevelser har grafisk, fysisk og/eller digitalt design som en sentral del av sluttleveransen.
Helhetlige merkevareopplevelser
Grid er et av Norges mest anerkjente merkevare- og designbyråer. Med tverrfaglige team utvikler vi konsepter, design og reklame for noen av Norges mest kjente merkevarer.
Vi sier at «med innsikt og kreativitet skaper vi merkevarer som lykkes». Grid skal av våre kunder oppleves å være spesielt gode på strategi og konseptutvikling. Målet er alltid løsninger som vitaliserer merkevaren, forsterker egenart og konkurransekraft, og skaper resultater.
Det du vil jobbe med
Som strategisk rådgiver i Grid vil du ha en svært sentral rolle i et tverrfaglig team bestående av designere, kreatører og prosjektleder. Å være rådgiver innebærer et særlig ansvar for å skaffe innsikt og konkretisere problemstillingen i prosjektet, utforme strategien for hva vi vil oppnå sammen med oppdragsgiver, og sette en retning for løsningen.
Rådgiveren er med i hele prosessen frem til ferdig løsning, og er en viktig sparringspartner for hele teamet. Du blir ansvarlig for at leveransen fra oss er i samsvar med strategien og det som er avtalt med kunde, og at vi kan ha stor tro på at våre løsninger gir ønsket effekt.
Vår nye rådgiver skal arbeide i særlig grad med prosjekter knyttet til brukeropplevelser.