Helhetlig konseptutvikling
Er du grafisk designer og har hjerte og hjerne for produktidentitet og emballasjedesign? Ser du helheten samtidig som du nerder på detaljnivået? Tenker du mye på hvorfor vi kjøper akkurat de produktene vi gjør i butikken? Har du ambisjoner om å sette spor etter deg og skape design som bidrar til vekst og lønnsomhet for kundene våre?
Da håper vi du søker på vår stilling som pakningsdesigner.
Vi tror at du
- har minimum 5 års arbeidserfaring med pakningsdesign.
- er vant med å utvikle nye produktidentiteter og konsepter for FMCG.
- trives med å forvalte og utvikle eksisterende merker og produkter.
- kan rådgi, veilede og motivere kunder og kollegaer.
- kan utfordre og videreutvikle fagmiljøet i Grid.
- har gode referanser til produkter som fins på markedet i dag.
Vi kan tilby
- en nøkkelrolle i å omsette merkestrategi til resultatorienterte og kreative konsepter.
- stort ansvar og utviklende arbeidsoppgaver.
- et faglig sterkt og sosialt miljø med høyt engasjement.
- at du får jobbe med noen av landets mest profilerte og spennende oppdragsgivere.
- en mulighet for å lede kreative prosesser i team med andre.
- gode utviklingsmuligheter.
Lagspiller
Du kommer til å jobbe i et flerfaglig designmiljø hvor tjenestedesign, industridesign, merkestrategi, navn og visuell identitet, retail-, interiør-, omgivelses-, og webdesign er en del av våre leveranser. Du bør derfor være en lagspiller med egne meninger og perspektiver, men også heie på verdien av tett samarbeid i en spennende stilling med store muligheter for faglig og personlig utvikling.
Vi ønsker oss deg som virkelig «brenner» for pakningsdesign og har et kontinuerlig ønske om å bli bedre, inspirere og bevege – sammen med andre.
Søknadsfristen var 31. oktober 2016.