Bakgrunn
Frydenlund er Norges raskest voksende ølmerke. Over de siste årene har Frydenlund gått fra å være fokusert på et fåtall av varianter på østlandsregionen, til å bli et merke med nasjonal distribusjon i dagligvare og uteliv - med 10 ulike øltyper i en rekke formater.
I markedet har Frydenlund en unik posisjon som brobyggeren mellom mainstream- og spesialøl. Kort fortalt kan vi si at Frydenlund er ølekspertens butikkøl og den klassiske pilsdrikkerens go-to merke når det skal utforskes nye ølstiler.
Frydenlunds vekst både i salg og antall varianter, har skapt behov for en annonsemal. Malverket har til hensikt å annonsere både fristende nyheter og klassikere. Det er viktig å skape umiddelbar gjenkjennelse med distinkte merkeelementer i kommunikasjonen som formidles, samtidig som de ulike øltypene blir presentert med sine unike fordeler.
Casebeskrivelsen fortsetter under visuellene.